Home Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat je wilde weten, en meer!

Mag ik reserveren als ik klachten heb?

Je mag niet in ons huis (en tuin) zijn als je één van de volgende vragen met ja beantwoordt:

1.Heb je de afgelopen 24 uur of op dit moment last gehad van klachten als neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en of koorts?

2. Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts of benauwdheidsklachten?

3. Heb je het coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

4. Heb je een huisgenoot met het coronavirus en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze persoon?

5. Ben je in quarantaine omdat je direct contact had met iemand waarbij het virus is vastgesteld?

 

Mag ik reserveren als iemand in mijn huishouden koorts heeft?

Nee, dan kan je helaas niet reserveren.

Kan ik met mijn gezelschap aan 1 tafel zitten?

Ja, dat is mogelijk. Wij richten onze tuin (en ons restaurant) zodanig in dat iedereen op 1,5 meter afstand van elkaar kan plaatsnemen. We gaan ervan uit dat iedereen deze gepaste afstand respecteert.

Waarom kan ik in de tuin voor maximaal 4 gasten reserveren?

Onze tuin is zodanig ingericht dat we gezelschappen van maximaal 4 personen kunnen ontvangen, met meer personen wordt de afstand te groot. Voor grotere gezelschappen is het wel mogelijk om een reservering in ons restaurant te maken. Daarover vind je hier meer informatie.

Waarom moet ik reserveren?

Om te voorkomen dat er te veel mensen tegelijkertijd in ons huis (en tuin) aanwezig zijn, werken we uitsluitend op reservering. Daarnaast kunnen we op deze manier voorkomen dat we gasten ontvangen bij wie we geen gezondheidscheck hebben gedaan.

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Buiten kun je de rekening op de dag zelf alleen met PIN betalen.

Wat doen jullie met een tuinreservering bij regen?

Bij slecht weer verplaatsen we jouw reservering naar binnen.

Ik heb gereserveerd, maar ik kan toch niet komen; wat nu?

We waarderen het als je dat tijdig aan ons doorgeeft, dan kunnen wij daar rekening mee houden in onze planning. Uiteraard hopen we je op een later moment alsnog als onze gast te mogen ontvangen.

Waarom moet ik vooraf mijn bestelling doorgeven?

Zo kunnen we ervoor zorgen dat we je bestelling zo vlot mogelijk kunnen serveren, waar mogelijk staat het zelfs al voor je klaar. Dit maakt social distancing gemakkelijker.

Waar laat ik mijn jas?

De garderobe houden wij uit (praktische) hygiëne-overwegingen gesloten. Je kan je jas (en tas) ‘gewoon’ bij je houden.

Ik heb dieetwensen, wat moet ik doen?

Het is plezierig als je die doorgeeft bij het maken van de reservering, dan zorgt onze keukenbrigade ervoor dat je passende gerechtjes geserveerd krijgt.

Mag er in de tuin gerookt worden?

Er mag in onze tuin niet gerookt worden. Voor gasten die graag willen roken, adviseren wij een rondje “om het huis”. Dit rondje is precies 1 sigaret lang.

Hoe werkt het met betalen?

We bieden uitsluitend de mogelijkheid om met PIN te betalen. Vanaf een kwartier voor einde van het tijdsslot, zullen we je vragen om de rekening te voldoen, zodat iedereen gefaseerd en tijdig het huis (en de tuin) kan verlaten.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de minimale afstand wordt gewaarborgd?

We passen de routing in ons huis aan. Natuurlijk staan de stoelen op gepaste afstand van elkaar.

Wat doen jullie aan desinfectie?

We hebben diverse desinfectie-stations. Bij binnenkomst willen we dat je je handen desinfecteert. Tussen de tijdsloten desinfecteren wij het pand. Onze toiletgroepen worden ieder half uur schoongemaakt.